Eventyrcruise med Prinsesse Märtha Louise

400 forventningsfulle barn og voksne, en håndfull forfattere og illustratører mønstrer på når Bokklubben Barn arrangerer Eventyrcruise til København, for tredje gang!

Prinsessen forteller eventyr
Lørdag 14. til mandag 16. juni deltar rundt 100 barnefamilier på Bokklubbens kulturcruise til København. Mens båten ligger til kai i Oslo forteller Bjørn Sortland om Oslo-mysterier og Prinsesse Märtha Louise og den iranske fortelleren Amir Mirzai opptrer med eventyr fra hele verden. På vei til København får de unge cruisedeltagerne blant annet hilse på Rebecca fra Barne-TV, bli med på tegneverksted og oppleve Barnebokbad med opplesning og sang.

Gode bokopplevelser skaper leselyst
Eventyrcruise er et familievennlig tilbud til Bokklubbens medlemmer og et kulturarrangement som bidrar til leselyst. Møte med kjente forfattere og gode formidlere og muligheten til å være aktivt skapende på tegneverksted og forestillinger, gjør Eventyrcruiset til en drømmehelg for barnefamilier. Reisen til København, med Pearl of Scandinavia, og dagen i Tivoli, gir opplevelsen ekstra dimensjoner.