Forfatterjulekalender på bokklubben.no

Bokklubben byr i år på en utvidet julekalender som starter allerede 24. november. Hver dag fram til julaften dukker en forfatter opp i web-tv-luka. Dagens forfatter, for eksempel Dag Solstad, Ari Behn eller Kari Traa stiller et spørsmål fra sin siste bok. Kan du svare har du mulighet til å vinne en signert utgave.

www.bokklubben.no. Hver dag fra 24. november til 24. desember

Disse forfatterne er med:
Dag Solstad, Ari Behn, Tricia Guild, Anne Karin Elstad, Morten Ramsland, Helene Uri, Anne Holt, Levi Henriksen, Lars Saabye Christensen, Torgrim Eggen, Toril Brekke, Vigdis Hjorth, Liv Gulbrandsen, Sigbjørn Mostue, Ruben Eliassen, Fredrik Wandrup, Kjartan Fløgstad, Tore Renberg, Karsten Alnæs, Knut Nærum, Lise Myhre, Kate Mosse, Tom Egeland, Toppen Bech, Andreas Viestad, Ingrid Espelid Hovig, Kari Traa, Kjetil André Aamodt, Tove Nilsen, Erik Fosnes Hansen og Thorvald Steen.

Ta kontakt for bilder.