Forfatterjulekalender på bokklubben.no

Hver dag, helt fram til julaften, dukker en ny forfatter opp i Bokklubbens julekalender. Eva Joly, Lars Monsen, Diane Setterfield, Jan Erik Vold, Endre Lund Eriksen og en rekke andre forfattere stiller spørsmål fra bøkene sine.

Bokklubbens forfatterjulekalender ble en stor sukess i fjor, med mer enn 75 000 web-tv-visninger og mer enn 15 000 svar fra leserne. I år deltar forfattere bak 30 av høstens aktuelle bøker med bokrelaterte spørsmål. Hver dag trekker vi ut tre heldige vinnere som får signerte bøker.

Disse forfatterne er med:
Ingunn Aamodt, Anne B. Ragde, Henrik H. Langeland, Endre Lund Eriksen, Mark Lynas, Jan Erik Vold, Odd Nordstoga, Jon Ewo, Unni Lindell, Håkon Moslet, Thomas Seltzer, Diane Setterfield, Erlend Loe, Åsne Seierstad, Sigbjørn Mostue, Anne Holt, Lars Monsen, Selma Lønning Aarø, Knut Nærum, Espen Olafsen, Arne Scheie, Nadia Hasnaoui, Per Arne Dahl, Jo Nesbø, Are Kalvø, Eva Joly, Ingvild H. Rishøi, Kjell Westø, Roy Jacobsen, Vigdis Hjorth og Ketil Bjørnstad.

Prøv forfatterjulekalenderen på www.bokklubben.no. Hver dag fram til julaften!