Sesongåpning i Bokbadet med Ragde, Langeland og førpremiere på Berlinerpoplene

Onsdag 29. august går høstens første Bokbad av stabelen. Publikum på Rockefeller kan oppleve bademester Aslak Sira Myhre i samtale med to av høstens aboslutt sterkeste forfatternavn.

Dybdeintervju: ANNE B RAGDE.
Ragde har skrevet Norges-historiens mest etterlengtede bok: „Ligge i grønne enger“. Hør henne snakke om boken, og om tv-serien basert på Neshov-trilogien.

Dybdeintervju: HENRIK LANGELAND.
I „Wonderboy“ avslørte Henrik Langeland norsk næringsliv. I hans nyeste roman „Francis Meyers lidenskap“ er det kultureliten som avkles.

Eksklusiv førpremiere:
Utvalgte scener fra „Berlinerpoplene“. Anne B. Ragde, regissør Anders T. Andersen diskuterer tv-serien som har premiere på NRK 6. oktober.

Dørene åpner kl. 19.30 - programstart kl. 20.00
Se Bokbadet direkte på web-tv www.bokklubben.no

Bill. kr. 130,-/80,- for medlemmer av Bokklubben og studenter.
Det er Bokklubben Nye Bøker som arrangerer Bokbadet.