Statsministeren på Bokbadet

Anne Grosvold gjør comeback på Bokbadet og får blant andre besøk av to verdensberømte norske leger, statsministeren og forfatteren som er utropt til høstens seierherre.

Helt siden 1991 har Bokklubben arrangert Bokbadet på Rockefeller. I år arrangeres det for 19. år på rad og når Anne Grosvold nå er tilbake som bademester, får publikum virkelig oppleve det originale Bokbadet. - Bokbadet har blitt en institusjon i kulturlivet, og Bokbad et begrep i norsk språk. Nå arrangeres det ”Bokbad” i enhver liten bokhandel og litteraturklubb rundt om i landet. Vi kan leve med etterlikninger, for vi er trygge på at det kun finnes ett virkelig Bokbad, sier Marit Borkenhagen, informasjonssjef i Bokklubben. Bokbadet kan i høst by på en rekke aktuelle og svært attraktive forfattermøter. Program for Bokbadet høsten 2009 Onsdag 7. oktober Dybdeintervju: Jo Nesbø Herbjørg Wassmo Bademester: Anne Grosvold Bokbadet 21. oktober Dybdeintervju: Jens og Thorvald Stoltenberg Roy Jacobsen Bademester: Anne Grosvold Tirsdag 3. november: Dybdeintervju: Tore Renberg Mads Gilbert og Erik Fosse Bademester: Anne Grosvold

Tags: