Myke pakker er i år myke mobildeksler med eget bilde

Report this content

Midt i julestria lanserer DesignSkins® to nye serier lekre tilbehør for mobiltelefoner: HaptikSkins® som er unike 3D-beskyttelsesfolier og de originale DesignCovers® som du kan få ditt eget bilde på — men nå i myk silikon.

Dette er unikt folkens! Lekre DesignCovers® laget av myk silikon som man kan få trykket sin egen design på! Myke deksler gir nemlig enda bedre beskyttelse mot skader enn harde mobildeksler. Tenk å kunne kle opp mobilen for juleselskap, konfirmasjon, 17.-mai og andre høytider der vi pynter oss med bunad og andre festplagg. Og med din egen design, får du mobilen akkurat slik du ønsker. Sett på og ta av. Bytt gjerne deksel flere ganger om dagen. Finn din egen stil, og skift deksel med humøret. Med DesignCovers® fra DesignSkins® er det mulig.

http://DesignSkins.no er stedet å skaffe seg både HaptikSkins® og DesignCovers® med custom design (eller velg en favoritt blant våre mange ferdige motiver fra designere og kunstnere). Du kan også få laget DesignSkins® til en rekke elektroniske produkter, og du kan på den måten dekorere mer enn 600 ulike mobiltelefoner. Så unikt som det kan bli.

Slik lager du et DesignCover®:

1. Gå til nettadressen www.designskins.no
2. Klikk Gjenstander -> Covers | Cases og finn ønsket deksel for din mobil
3. Velg blant et ferdig motiv, eller last opp din egen design / bilde
4. Du ser nå hvordan ditt DesignCover® vil se ut, og kan fortsette bestillingen

Slik lager du HaptikSkins®:

1. Gå til nettadressen www.designskins.no
2. Klikk Motiver -> HaptikSkins 3D-deksel og finn ønsket dekorasjon for din mobil
3. Klikk Gjenstander -> Apple og finn din iPhone
4. Du ser nå hvordan ditt HaptikSkin® vil se ut, og kan fortsette bestillingen

Tjenesten DesignSkins.no markedsføres i Norden av OnPack Promotions. Produktene produseres i Tyskland til priser fra kr 99 og frakt fra kr 29.

For produktbilder og ytterligere spørsmål, vennligst kontakt: support@designskins.no

Er du en blogger eller arbeider i media og har lyst til å teste våre produktnyheter? Send oss da en epost til support@designskins.no med navn og nærmere beskrivelse av hva du driver med.

WWW.DESIGNSKINS.NO

Kundesupport dagtid: 920 70 006