Ny driftssjef i DHL Express

DHL Express Norge henter ny Head of Operations i Danmark.

Morten Lihme er i dag administrerende direktør i Swissport Cargo Services i København. I april starter han som Head of Operations i DHL Express Norge.

Morten er dansk, og har
bakgrunn som befal i Den Kongelige Livgarde, der han blant annet hadde ansvar for logistikk. Hans videre transport- og logistikk karriere fortsatte da han i 2003 ble ansatt som Country Manager for Maersk Air Cargo i Norge.
Morten har siden hatt ulike lederstillinger innen selskaper som Maersk Air Cargo, SAS Cargo og Trust Forwarding. I 2008 flyttet han til Danmark da han fikk tilbud om en lederstilling i SAS Cargo Danmark.

- Vi gleder oss til å få Morten med på laget, og vil ha stor nytte av hans kompetanse, sier adminstrerende direktør Roger Kormeseth i DHL Express Norge.