Milliardkonsernet Consortio Fashion Group velger DIBS betalingsløsning i 10 land

Samtlige firmaer i Consortio Fashion Group – Bubbleroom, Cellbes, Halens og Discount 24 – benytter nå DIBS løsning for betalinger på nettet og på mobilen. Det innebærer at DIBS hjelper Consortio Fashion Group, som omsetter for 1,3 milliarder, med betalinger på konsernets samtlige markeder i Norden, Baltikum og Sentral- og Østeuropa.

-For oss er det viktig å ha en partner som kan hjelpe oss med betalinger på alle våre markeder. Med DIBS betalingsløsning blir det også enkelt for oss å ta betalt når vi går inn i nye land, sier Freddy Sobin, CEO Consortio Fashion Group.

-Vi er glade for at hele Consortio Fashion Group har valgt DIBS for betalinger på alle sine markeder. Bubbleroom, Cellbes, Halens og Discount 24 er alle ekspansive varemerker som lenge har ligget i forkant når det gjelder e-handel. Vi kommer til å jobbe hardt for å støtte konsernets videre vekst og utvikle vårt kundetilbud, sier Daniel Larsson, Vice VD DIBS Payment Services.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:

Daniel Larsson, Vice VD DIBS, telefon +46 073-64 042 11 eller e-post daniel.larsson@dibs.se.

DIBS tilbyr Nordens største utvalg av enkle og sikre betalingsløsninger på nettet. Vi startet i 1998 og var da pionerer innen betalinger på nettet – i dag er vi ledende i Norden. Vi var først med å nå en milliard transaksjoner og har i dag over 15 000 nettbutikker med en årlig salgsverdi på over 100 milliarder kroner. Hvert år velger 2 500 nye nettbutikker våre løsninger. Våre 100 medarbeidere i Danmark, Sverige og Norge jobber hver dag for å gjøre det enkelt å ta betalt på nettet. DIBS er listet på Nasdaq OMX First North med Redeye som Certified Adviser.