Invitasjon til DNBs presentasjon av resultatet for andre kvartal 2015

07.30 - offentliggjøring
DNBs resultater for andre kvartal 2015 blir offentliggjort kl. 07.30 fredag 10. juli 2015. I den anledning inviterer vi til følgende presentasjoner:

09.30 – pressekonferanse og direktesendt web-TV
Pressekonferansen holdes fredag 10. juli kl. 09.30 i DNBs hovedkontor i Bjørvika, Dronning Eufemias gate 30, Oslo. For dem som ikke har anledning til å delta på presentasjonen, vil det bli en direktesendt overføring på web-TV. Flere detaljerer finnes på vår webside
www.dnb.no/ir. Påmelding til pressekonferansen i Oslo sendes til Investor.Relations@dnb.no

14.00 internasjonal telefonkonferanse og phone-cast for investorer og analytikere
En internasjonal telefonkonferanse for investorer og analytikere holdes fredag 10. juli kl. 14.00. Deltagere på telefonkonferansen bes registrere seg på lenken: http://members.meetingzone.com/selfregistration/registration.aspx?booking=b8XNLJZVUO9FoSPiwUoBpbc9L4Y5emivbJwBlSnjipg=&b=8ef97267-f980-4869-8fb4-9efec2c17aac, og ringe inn ca. 10 minutter før. Det er også mulig å høre på phone-cast via den følgende lenken: http://presenter.qbrick.com/?pguid=bad8ae8f-ecb9-4cc2-abda-f7ff31c0aded. For å kunne stille spørsmål må man ringe inn. Det vil være mulig å høre på et opptak i etterkant av telefonkonferansen via lenken over.

Mandag 13. juli 07.30 – frokostpresentasjon for analytikere i London
En frokostpresentasjon for analytikere holdes mandag 13. juli kl. 07.30 lokal tid i hos Nomura i London (merk adressen) Thameside Suite 3, 1 Angel Lane, London EC4R 3AB. Påmelding til presentasjonen i London sendes til Investor.Relations@dnb.no

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
Rune Helland, Head of IR, telefon 23 26 84 00
Jan Erik Gjerland, IR, e-post:
jan.gjerland@dnb.no, telefon 23 26 84 08