CEO DOF Subsea AS

DOF Subsea AS, datterselskap av DOF ASA, melder om endringer i ledelsen. Mons Aase er blitt utnevnt til midlertidig CEO i DOF Subsea AS med øyeblikkelig virkning. Arbeidet med å ansette permanent CEO er iverksatt og Mons vil inneha stillingen til den nye CEO er tiltrådt. Steve Brown returnerer til Perth som leder for konsernets virksomhet i Asia. Steve Brown har spilt en avgjørende rolle i Asia-kontorets sterke fremgang, og reposisjoneringen av en av våre nøkkelpersoner til dette markedet reflekterer hvor viktig Asia er for selskapets strategiske mål om vekst. Det siteres: ”Styret beklager at Steve har bedt om å få gå av som CEO i DOF Subsea AS og forstår at han foretrekker å reise tilbake til Australia. Det er gledelig at han vil fortsette i en overordnet rolle innen konsernet og være en drivkraft i en av de regioner som vokser raskest.”