DOF ASA’ datterselskap, DOF Subsea er tildelt kontrakt med Total E & P Angola

Det Aberdeen-baserte spesialiserte subsea service selskapet DOF Subsea har blitt tildelt en kontrakt verdt rundt 8 millioner dollar med Total E & P Angola. Kontrakten innebærer å levere geotekniske undersøkelses tjenester i CLOV Development Field, nær kysten av Angola. For å utføre arbeidet, vil DOF Subsea bruke fartøyet Geograph og en tredje parts geoteknisk utstyr. Det forventes at prosjektet vil starte i desember 2009 og vil vare i ca 18 dager. Garry Millard, administrerende direktør i DOF Subsea UK sier: "Vi er glade for å kunne levere våre tjenester fra en av våre egne fartøyer, Geograph. Tildelingen av denne kontrakten er i tråd med vår strategi for å utvikle selskapet og våre tjenester i Afrika regionen." Kontaktperson: CEO Mons S. Aase, 91 66 10 12