DOF ASA sitt datterselskap, DOF Subsea Norway AS har blitt tildelt kontrakt for ROV tjenester

StatoilHydro har tildelt det Bergen-baserte spesialiserte subsea service selskapet DOF Subsea Norway en kontrakt for levering av ROV-tjenester til Skandi Vega. 2 års kontrakten vil starte i løpet av første kvartal 2010 med opsjon til å utvide kontrakten ytterligere inntil 6 år. Duncan MacPherson, administrerende direktør i DOF Subsea Norway, kommenterer tildelingen slik: "vi er glade for å arbeide sammen med DOF ASA om å levere en integrert løsning for vår felles, verdsatte klient StatoilHydro.” Skandi Vega er et state of the art ankerhåndteringsfartøy som vil være en av de kraftigste i verden. For ytterligere informasjon vennligst kontakt: CEO Mons Aase, mob. 91661012