DOF INSTALLER ASA – FORLENGELSE AV TEGNINGSPERIODE FOR PLANLAGT RETTET EMISJON

Det vises til pressemelding datert 18. mars 2010 vedrørende den planlagte rettede emisjonen i DOF Installer ASA (“DOF Installer”). Den 24. mars 2010 besluttet DOF Installer i henhold til bestillingsvilkårene (”terms of application”) å forlenge tegningsperiode frem til torsdag 25. mars kl 20:00. Forlengelsen av tegningsperioden gjøres for å gi gjenværende potensielle tegnere mulighet til å ferdigstille sine interne investeringsbeslutninger. DOF Subsea Holding 2 AS, majoritetsaksjonær i DOF Installer, har forpliktet seg til å tegne, og vil bli tildelt, ca 53% av de nye aksjene som skal utstedes for å opprettholde sin eksisterende eierandel. De har i tillegg garantert for tegning av de gjenværende aksjene som skal utstedes i den planlagte rettede emisjonen. For ytterligere informasjon, vennligst kontakt: Mons Aase, styreformann i DOF Installer Tlf: +47 91 66 10 12 Important notice: This notice is not an offer for sale of securities in the United States. The securities referred to in this notice have not been, and will not be, registered under the Securities Act of 1933 and may not be offered or sold in the United States absent registration or an exemption from registration.