DOF Subsea AS har sikret flere nye kontrakter i Asia, Atlantic og Mexicogulfen

DOF Subsea AS har inngått flere nye kontrakter i regionene Asia, Atlantic og Mexicogulfen. Den samlede verdien på de nye kontraktene er USD 50 millioner.

I Asia-regionen har DOF Subsea inngått flere nye kontrakter og forlenget eksisterende kontrakter, med en samlet kontraktsverdi på USD 20 millioner. De nye kontraktene vil bedre utnyttelsen av regionens skip; Geobay, Skandi Singapore og Skandi Hercules.

I Atlantic-regionen har DOF Subsea inngått flere nye kontrakter og forlenget eksisterende kontrakter, med en samlet kontraktsverdi på USD 24 millioner. De nye kontraktene vil bedre utnyttelsen av regionens skip; Geosund, Skandi Skolten og Geoholm.

I Mexicogulfen har DOF Subsea inngått en Survey-kontrakt med Saipem America. Prosjektet omhandler survey-tjenester i forkant av rørlegging og er en del av Saipems CastorOne 2013 installasjonskampanje. Kontrakten har en varighet på 2 måneder og starter primo januar 2013. Kontraktsverdien er USD 6 millioner, og skipet Geoholm vil bli benyttet.

Mons S. Aase uttaler at han er meget fornøyd med de nye kontraktstildelingene, som vil bedre kontraktsdekningen for prosjektflåten i 4. kvartal 2012 og 1. kvartal 2013.

CEO, Mons S. Aase; +47 91 66 10 12