DOF Subsea Australia har vunnet en 3-årig hoved service - avtale med Eni

DOF Subsea Australia, et datterselskap av DOF ASA har vunnet en tre årig hovedservice - avtale med Eni JPDA 06-105 Pty Ltd for tjenester knyttet til inspeksjon, overvåking, vedlikehold og reparasjon (IMMR) i forbindelse med drift av Kitan feltet i Joint Petroleum Development Area (JPDA) i Timor sjøen.

Skandi Hawk (CSV DP2 skip bygget i 2012) som er den siste nyanskaffelsen til DOF Subsea’s regionale flåte vil bli brukt som plattform for dette arbeidet fra august 2012.  Arbeidet består i tillegg av ROV inspeksjon og generelle felttjenester.

Prosjektledelse og ingeniørtjenester vil bli utført ved DOF Subsea sine kontorer i Perth og Singapore, med vektlegging på maksimering av innholdet fra Timor.

Kontaktperson, CEO Mons S. Aase, tlf 91 66 10 12