DOF Subsea har blitt tildelt flere kontrakter gjennom de siste ukene.

I Asia-regionen har DOF Subsea, et datterselskap av DOF ASA, sikret flere nye kontrakter og arbeid under eksisterende rammeavtaler, som sikrer utnyttelse av Skandi Singapore og Skandi Hercules. Kontraktene omfatter prosjektledelse, ingeniør-tjenester, lettere konstruksjonsarbeid og metningsdykking.

I Brasil har Petrobras tildelt Skandi Salvador en ettårskontrakt med en ettårsopsjon.

Gjennom andre kvartal og så langt i tredje kvartal i 2016 har DOF Subsea sikret kontrakter til en total verdi på NOK 3,3 milliarder, inkludert opsjoner.

CEO, Mons S. Aase uttalte følgende; «Jeg er veldig fornøyd med kontraktene vi har vunnet, og organisasjonens evne til å sikre utnyttelse av personell og skip i et utfordrende marked. Noen av høydepunktene har vært tildelingen av femårs-IMR-kontrakten med to toårsopsjoner med Shell Australia, og kontraktene tilknyttet Skandi Vitoria, Skandi Niteroi og Skandi Salvador.

CEO Mons S. Aase, tlf 91 66 10 12
CFO Hilde Drønen, tlf 91 66 10 09