DOF Subsea har leid inn et Jones Act-skip og blitt tildelt flere kontrakter i Nord-Amerika

DOF Subsea, et datterselskap av DOF ASA, har inngått en avtale med Otto Candies om å leie Jones Act-skipet Chloe Candies for en fast periode på ett år og med ett års opsjon. Kontrakten har oppstart i starten av mars 2014. Skipet vil bli operert av DOF Subsea North America for å utføre subsea-prosjekter.

DOF Subsea North America har også blitt tildelt en 5 + 2 måneders kontrakt for skipet Chloe Candies. I tillegg har DOF Subsea North America blitt tildelt en kontrakt som sikrer utnyttelse av skipet Harvey Deep-Sea for en fast periode på 3 måneder og med opsjoner for ytterligere 2 måneder.

CEO, Mons S. Aase uttalte at han er svært fornøyd med kontraktstildelingene, som styrker markedsposisjonen til DOF Subsea i Mexicogolfen.

Mons S. Aase, CEO, tlf:  91 66 10 12
Hilde Drønen, CFO, tlf:  91 66 10 09