DOF Subsea Norway AS er tildelt en rammeavtale av ConocoPhillips

Det Bergen-baserte subsea service-selskapet DOF Subsea Norway AS er blitt tildelt en dykkerfri Marine og Subsea Services rammeavtale med ConocoPhillips Skandinavia AS. Den ett-årige avtalen inkluderer ytterligere 2 x 2 årlige opsjoner og dekker et bredt spekter av subsea tjenester som inkluderer prosjektledelse, engineering og subsea undersøkelser, inspeksjon og entreprenørtjenester. Det konkrete arbeidsomfanget vil bli definert individuelt for hver utkallelse. Det første oppdraget er allerede blitt tildelt DOF Subsea Norway for opprydning på havbunnen, fjerning av rør og betongdeksler på Ekofisk og tilknyttede områder. For ytterligere informasjon, vennligst kontakt: Mons S. Aase, CEO DOF Subsea Tel +47 91 66 10 12