DOF Subsea Norway AS har vunnet en kontrakt for inspeksjon av rørledninger med Blue Stream Pipeline Company BV

DOF Subsea Norway AS, et datterselskap av DOF ASA, har vunnet en kontrakt for inspeksjon av rørledninger med Blue Stream Pipeline Company BV. Kontrakten består av to eksterne rørinspeksjonskampanjer for Blue Stream Pipelines i Svartehavet. Arbeidet skal utføres ombord på selskapets fartøy Geosund og vil benytte sin Ultra Heavy Duty Schilling arbeids ROV. Prosjektet vil bli delt i to faser, hvorav den første skal starte i første kvartal 2010 og vil vare i ca 1-2 måneder. Den andre fasen vil bli fullført i løpet av 2012. DOF Subsea Norway's General Manager, Duncan MacPherson, sier "Dette er en strategisk gevinst for vårt team og gir oss mulighet til å demonstrere vår evne til å levere prosjektkapasitet til en ny klient på et spennende prosjekt i et utfordrende geografisk område". For ytterligere informasjon, vennligst kontakt: CEO Mons Aase, tlf 91 66 10 12