DOF Subsea’s Skandi Hercules – oppdrag i India

DOF Subsea Asia Pacific, et datterselskap av DOF ASA, har fått tildelt et oppdrag for installasjon av et FPSO fortøyning system i India og prosjektering og engineering av tilhørende oppankring og utrusting. Arbeidet vil bli utført i 4. kvartal 2012 og er vedsatt til USD 16 millioner.

Steve Brown, EVP, Asia Pacific sier: "dette, og andre tildelinger i det siste, bygger på det gode resultatene DOF Subsea har i regionen. Vår prosjektledelse og ingeniører sammen med flåten i regionen; Skandi Hercules, Skandi Singapore og Skandi Hawk, er sentrale for å oppnå enda høyere mål innenfor områdene sikkerhet, kvalitet og pålitelighet. Vi ser fram til å arbeide med våre klienter for å levere sikre og vellykkede prosjekter.”

Kontaktperson: CEO Mons Aase, tlf 91661012