Nye kontrakter for DOF Subsea AS

Subsea 7 har erklært opsjonen på å forlenge kontrakten for konstruksjons skipet Skandi Seven med 1 år fra 31. mars 2013.

DOF Subsea AS, et datterselskap til DOF ASA, har tidligere meldt at Subsea 7 har sluttet Skandi Skansen for en periode på mellom 100-200 dager pr år. Subsea 7 har utvidet og erklært opsjoner på Skandi Skansen hvor de vil benytte skipet for en fast periode frem til juli 2013.

DOF Subsea Asia Pacific har inngått flere kontrakter i regionen hvor skipene Skandi Singapore, Skandi Hercules og Geobay vil bli benyttet.

DOF Subsea Atlantic har inngått kontrakt med Conoco Phillips hvor skipet Skandi Skolten vil bli benyttet under kontrakten.

Den samlede verdien av de nye kontraktene er NOK 520 millioner.

For ytterligere informasjon kontakt CEO Mons Aase + 47 91 66 10 12