Nye kontrakter til DOF Subsea Asia Pacific

DOF Subsea Asia Pacific, et datterselskap av DOF ASA, har vunnet flere kontrakter i Asia og Australia i løpet av de siste ukene, den totale kontraktsverdien er på ca USD  47 millioner.
Nybygget DSV Skandi Singapore og CSV Skandi Hercules vil bli benyttet på disse kontraktene.

Steve Brown, EVP, i DOF Subsea Asia Pacific sier:
“Disse tildelingene bygger på de gode resultatene som DOF Subsea har i regionen.  DOF Subsea har foretatt målrettede investeringer for å posisjonere seg for den forventede ekspansjonen for offshore olje og gass markedet i Asia Pacific, og våre nybygg Skandi Hercules og Skandi Singapore er sentrale for å oppnå stadig høyere krav til sikkerhet, kvalitet og pålitelighet. Vi ser frem til å jobbe med våre kunder for å levere trygge  og vellykkede prosjekter.”

Mons Aase, konsernsjef, har sagt at kontraktstildelingen i Asia Pacific er gode nyheter og at investeringene er positive for videre vekst i regionen.

For mer informasjon, CEO Mons S. Aase; +47 91 66 10 12