Fullført plassering av obligasjonslån

Det vises til børsmelding sendt onsdag 20. august 2008 angående et nytt obligasjonslån i Dof Subsea ASA. Første transje av obligasjonslånet blir på NOK 250 millioner, mens lånerammen blir NOK 300 millioner. Kupongen på obligasjonslånet blir 3 måneders NIBOR+2,50% p.a. Obligasjonslånet vil være usikret, og innbetaling er forventet i slutten av august 2008. Løpetiden vil være ett år.

Nettoprovenyet fra det nye obligasjonslånet vil bli benyttet til (i) refinansiering av det eksisterende GEO01 obligasjonslånet (ISIN: NO 001028355.9) og (ii) generell selskapsfinansiering. Utstedelsen av det nye obligasjonslånet forutsetter ferdigstillelse av lånedokumentasjonen og godkjenning av lånedokumentasjonen av Norsk Tillitsmann ASA.

Pareto Securities AS hadde mandatet som tilrettelegger for det nye obligasjonslånet.

Oslo, 23 August 2008