PRISKRIG MOT GIGANTER

Report this content

Pressemelding 01.06.05 PRISKRIG MOT GIGANTER Med Autofonen 1899, Norges første og eneste talestyrte nummeropplysning, går EasyConnect til priskrig mot gigantene som har melket norske forbrukere for flere hundre millioner kroner. -Vi har fått et gjennombrudd - teknologisk og for forbrukerne, mener daglig leder i EasyConnect, Hans Runshaug. Mange år med utvikling ligger bak lanseringen. Tjenesten har fått navnet Autofonen 1899. Her møter man den mest avanserte teknologi innenfor talestyring av datamaskiner, som finnes i dag. Teknologien er spisset, og muliggjør å tilby opplysningstjenester til fast pris, kr. 5,50, som er vesentlig lavere i pris enn tradisjonell, manuell tjeneste, sier Runshaug. Alle de store aktørene opplever en fallende etterspørsel etter manuelle opplysning, hvor internett tar mer over. Den rimelige, talestyrte tjenesten vil ta tilbake en viktig del av dette markedet, og flere enn sunnmøringer har sans for tjenester til halv pris, sier Runshaug. Autofonen 1899 gir kan sende deg nummeret videre til din mobil med SMS og den kan sette over samtaler. For ytterligere informasjon – kontakt Hans Runshaug, adm. direktør i EasyConnect as, mobil 900 55 886 Se også www.autofonen.no ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=4259&lang=NO