Nyhet: Eberspächer Hydronic 2 Comfort - 60 prosent kortere oppvarmingstid

Nå lanseres Eberspächer Hydronic 2 Comfort. En ny generasjon parkeringsvarmer med 60 prosent kortere oppvarmingstid, lavere drivstoff,  strømforbruk og 60 prosent mindre CO2 utslipp. Gir varm kupé, snø og isfrie vinduer på bare noen få minutter samtidig som slitasjen på batteriet reduseres. Perfekt for bilister som kjører korte avstander, privat eller tjeneste bruk.

"Kombinasjonen av en rask oppvarmet bil med lavere strømforbruk er uslåelig", sier Morten Veiglum, Country Manager i Eberspächer Norge. "Optimal innovasjon for alle som kjører korte avstander og foretrekker en varm kupé med isfrie vinduer på bare noen få minutter".

Nye Eberspächer Hydronic 2 Comfort har klart å redusere oppvarmingstiden med 60 prosent. Noe som gir en raskt oppvarmet og sikker bil, ideelt for områder hvor for eksempel mulighetene for elektriske motorvarme er mangelvare.
Når Hydronic 2 Comfort også har 60 prosent mindre drivstoff, 60 prosent mindre strømforbruket og 60 prosent mindre CO2-utslipp, sparer den nye parkeringsvarmeren både penger og miljø.

"Fordelene med en forvarmet bil er mange. Mindre slitasje på bilen din, sikrere kjøring med fri sikt, men fremfor alt det å unngå å sette seg i en kald bil selv om det er for korte turer er noen eksempler. At man også kan ta del av rask komfort og høy kvalitet tar den nye generasjon varmeapparat inn i fremtiden ", avslutter Morten Veiglum.

Fakta om Eberspächer Hydronic 2 Comfort

- 60% kortere oppvarming
- 60% lavere drivstofforbruk
- 60% mindre CO-utslipp
- 60% mindre energi
- Gir startklar bil med varm kupé og motor.
- Med Eberspächer EasyStart-betjening har man full kontroll av varmeren.
- Uavhengig av 230 V
- Ingen is skrapning
- Gir bedre trafikksikkerhet

Høyoppløselige bilder til fri bruk for pressen kan lastes ned via lenken: http://workspace.meltwaterdrive.com/share/D4FC821506