6 situasjoner hvor kaffe er løsningen

På jobben kan noen situasjoner og oppgaver føles uendelig store og uoverkommelige uten de rette hjelpemidlene. Vi i Eden Springs vet likevel en måte å snu de verste situasjoner på kontoret opp og ned – og løsningen er noe så enkelt som en kopp nytrukket kaffe.

Lange møter

Møter som bare varer og varer kan føles uutholdelige uten en rykende varm kopp kaffe. Kaffe stimulerer nemlig det sentrale nervesystemet og holder deg våken hele møtet, slik at du er i form til å overbevise kollegaene dine om dine geniale ideer.

Store arbeidsmengder

Koffein gir arbeiderne maksimal produktivitet og forvandler en uoverkommelig arbeidsmengde til en helhet som lett kan administreres og gjennomføres.

Overtidsarbeid

Det er alltid tungt å jobbe overtid, men også her er kaffe en god hjelp. Koffein virker nemlig svært raskt på kroppen, bare på noen minutter, og energien den gir kan gjøre deg i stand til å jobbe raskt og effektivt i flere timer.

Hodepine

Det er ingenting som virker mer negativt på effektiviteten på jobb som hodepine. Heldigvis er en av kaffens mange gode sider knyttet til akkurat migrene – kaffen utvider nemlig blodårene, mens migrene trekker dem sammen.

Prosjekter med tidspress

Kaffe gjør at kroppen forbrenner fettsyrer raskere. Dette gir mer energi og gjør deg i stand til å jobbe raskt og effektivt i prosjekter med stram tidsfrist.

Problemløsing

Tankegangen er mest klar og logisk umiddelbart etter en sterk kopp kaffe. Dersom du har et problem som krever klar tankegang foran deg, bør du ta deg en tur bortom kaffemaskinen , og du vil oppdage at du klarer oppgaven med glans.

Tags:

Om oss

Eden Springs er den ledende leverandøren av drikkevannsløsninger til bedrifter i Europa og Norge. Hjørnestenene i arbeidsplassortimentet er kildevannskjølere, drikkevannskjølere, kaffemaskiner og kaffeprodukter. Eden har over 1 500 ansatte rundt om i Europa. I Norge har vi mer enn 9 000 bedriftskunder. Eden Springs har sitt hovedkontor i Sveits og Norges kontor ligger i Oslo.