egetæpper – En verden av designmuligheter hvor bare fantasien setter grenser

egetæpper befinner seg i frontlinjen i prosjekter som krever full designfrihet kombinert med høy kvalitet og stor grad av miljøhensyn. Stadig flere opplyste og fremtidsrettede designere nøyer seg med å skjele til egetæpper i forbindelse med sitt neste prosjekt, og drar nytte av designmuligheter og en produksjonsteknikk som er mer fleksibel enn noen kunne forestille seg.

Gulvflaten er ditt lerret
egetæpper er en av Europas største produsenter av mønstrede tepper i store bredder. Med bruk av avansert teknologi er det bare fantasien som setter grenser. Når du velger egetæpper, er gulvflaten ditt lerret. Slik en maler setter penselen på et tomt lerret, rommer gulvflaten alle tenkelige muligheter for uttrykk og stiler. Designerne kan gi fantasien frie tøyler.

Gulv kan tilby stil, komfort, kvalitet og nærvær. De kan forsterke kundenes opplevelse av hoteller og fritidssteder. Firmalogo eller en mer ”overlesset” stil kan kombineres med mer tradisjonelle forventninger og skape den nøyaktig riktige balansen i enhver bygning.  Dette oppnår du ved å innlemme egetæpper i arbeidet med interiørdesign:

- Design uten begrensninger
- Design uten restriksjoner mht. mønsterrapport
- Alle regnbuens farger
- Unike designløsninger til rom av alle størrelser
- Produkter av høyeste kvalitet  i 7 priskategorier

egetepper ber simpelthen designerne om å vurdere egetæpper opp mot andre produsenter. Er du ute etter et unikt rom der du kan skape uten grenser eller et kompromiss basert på produksjonsrestriksjoner og høye kostnader ? Foretrekker du det første alternativet, er egetæpper svaret!

De store fordelene ved egetæpper er ikke forbeholdt hoteller, kontorer og andre store bygg alene. Mindre brukere nyter de samme fordelene. Over hele verden finner du spesialdesignede tepper fra egetæpper på skoler, cruiseskip, pleiehjem, i butikker og så videre. Ingen steder er for store, ingen for små!

Design som tar hensyn til miljøet
I tillegg til designfordelene er miljøarbeid en naturlig del av egetæppers bedriftsfilosofi og gjør det mulig for kundene å velge ansvarlig design med god samvittighet. Mange av egetæppers fremste designprodukter bærer for eksempel de strengeste miljøsertifikater, noe som er en viktig faktor i dag hvor miljøspørsmål står mer sentralt enn noen gang.

Hvis du har spørsmål eller trenger mer informasjon, må du gjerne kontakte: Dorthe Kallestrup, PR- og kommunikasjonsmedarbeider Tlf.: 0045 9711 7457 E-post: dak@ege.dk

egetæpper a/s, Industrivej Nord 25, DK-7400 Herning, Phone: +45 97 11 88 11, www.egecarpet.com