Dyrberg/Kern og Firkløveren i unikt designsamarbeid

Det velkjente smykkevaremerket Dyrberg/Kern og porselensselskapet Firkløveren presenterer stolt et unikt samarbeid som ble lansert i august. I følge designerduoen Gitte Dyrberg og Henning Kern, har de «lenge drømt om å forene Dyrberg/Kerns smykker med det dekkede bordet» . Sammen med Firkløveren har de skapt Diamond , en eksklusiv servisekolleksjon inspirert av diamantens sofistikerte slipninger og tidløse skjønnhet. Diamond er serviset som får ditt dekkede bord til å gnistre som en juvel. Serviset er luksuriøst og har et internasjonalt moderne formspråk med en følelse av klassisk dansk design, der funksjon og estetikk går hånd i hånd.

Utvalgte deler i kolleksjonen er håndmalte med ekte gull for en ekstra følelse av luksus. Tallerkenene og skålene i Diamond Grey Collection etterlikner diamantens fascinerende lysskiftninger, med perlemorskimrende mønster i sobre grå toner og detaljer i ekte gull. I den eksklusive Diamond Golden Collection , bestående av lyslykter, skåler, vaser og kuverttallerkener i utsøkt feltspatporselen, er servisedelene dekorert med 18 K gull. Det eksklusive kvalitetsbestikket Diamond Golden Cutlery i rustfritt 18/10 stål, er gullbelagt for en komplett borddekking. Innslagene av gull blir en varm kontrast til det hvite porselenet, hvilket forhøyer både matopplevelsen og borddekkingen.

Med inspirasjon fra 1920-tallets «The Great Gatsby» gir glasskolleksjonen Diamond Crystal Collection en følelse av eleganse og prakt. Det romslige champagneglasset, samt vin- og farrisglassene i krystall, harmonerer fint med porselenets diamantmønster. Servisets ulike kolleksjoner og designuttrykk gjør det mulig å dekke personlig samt å kombinere porselen, glass og bestikk i det uendelige. I det generøse sortimentet finnes alt for livets festlige anledninger; alt fra den verdifulle middagen med familie og venner til den storslåtte nyttårsfesten. Diamonds for your table!

For ytterligere informasjon og utlån vennligst kontakt:

EKPR & Kommunikation │Telefon: +46-8-667 22 06 │E-mail: info@ekpr.com

Høyoppløste bilder finnes på: www.ekprbildbank.com

Tags: