Dyrberg/Kern og Firkløveren i unikt designsamarbeid

Det velkjente smykkevaremerket Dyrberg/Kern og porselensselskapet Firkløveren presenterer stolt et unikt samarbeid som ble lansert i august. I følge designerduoen Gitte Dyrberg og Henning Kern, har de «lenge drømt om å forene Dyrberg/Kerns smykker med det dekkede bordet». Sammen med Firkløveren har de skapt Diamond, en eksklusiv servisekolleksjon inspirert av diamantens sofistikerte slipninger og tidløse skjønnhet. Diamond er serviset som får ditt dekkede bord til å gnistre som en juvel. Serviset er luksuriøst og har et internasjonalt moderne formspråk med en følelse av klassisk dansk design, der funksjon og estetikk går hånd i hånd.

Utvalgte deler i kolleksjonen er håndmalte med ekte gull for en ekstra følelse av luksus. Tallerkenene og skålene i Diamond Grey Collection etterlikner diamantens fascinerende lysskiftninger, med perlemorskimrende mønster i sobre grå toner og detaljer i ekte gull. I den eksklusive Diamond Golden Collection, bestående av lyslykter, skåler, vaser og kuverttallerkener i utsøkt feltspatporselen, er servisedelene dekorert med 18 K gull. Det eksklusive kvalitetsbestikket Diamond Golden Cutlery i rustfritt 18/10 stål, er gullbelagt for en komplett borddekking. Innslagene av gull blir en varm kontrast til det hvite porselenet, hvilket forhøyer både matopplevelsen og borddekkingen.

Med inspirasjon fra 1920-tallets «The Great Gatsby» gir glasskolleksjonen Diamond Crystal Collection en følelse av eleganse og prakt. Det romslige champagneglasset, samt vin- og farrisglassene i krystall, harmonerer fint med porselenets diamantmønster. Servisets ulike kolleksjoner og designuttrykk gjør det mulig å dekke personlig samt å kombinere porselen, glass og bestikk i det uendelige. I det generøse sortimentet finnes alt for livets festlige anledninger; alt fra den verdifulle middagen med familie og venner til den storslåtte nyttårsfesten. Diamonds for your table!

For ytterligere informasjon og utlån vennligst kontakt:

EKPR & Kommunikation │Telefon: +46-8-667 22 06 │E-mail: info@ekpr.com

Høyoppløste bilder finnes på: www.ekprbildbank.com

Tags: