Royal Dream – et servise verdig en prinsesse

Lars Wallin, en av Nordens ledende couturedesignere, har sammen med Firkløveren virkeliggjort drømmen om å skape et eventyrlig porselensservise verdig en prinsesse – Royal Dream.

Wallins kreasjoner kan få hvem som helst til å føle seg som en prinsesse. Virvlende silkebånd fra Lars Wallins glamorøse kjoler har med stor finesse landet på det perlemorskimrende hvite porselenet. Dekoren er feminin og sanselig med toner i sofistikert grått. Borden i platina omfavner serviset og gir kongelig prakt.

La bordet blomstre med Royal Garden
Som et vakkert komplement til Royal Dream har Lars Wallin designet tre praktfulle porselensdeler i Royal Garden bestående av brød- og dekketallerken samt en liten skål med lokk. Disse unike porselensdelene er prydet med klatrende erteblomster i blek pastell og flagrende nordiske sommerfugler mot lysegrønn bakgrunn. Motivene er som hentet fra en fortryllende slottshage, illustrert av formgiveren Anna Handell. Til det elegante, hvite Royal Dream sortimentet blir Royal Garden et forfriskende supplement og sammen blir de enda vakrere.

Serviset lanseres i januar 2017.

For mer informasjon og utlån kontakt:

EKPR & Kommunikation │ Telefon: 0046 8 667 22 06  │   E-mail: info@ekpr.com

Høyoppløste bilder finnes på: www.ekprbildbank.com

Firkløveren har vært på det nordiske markedet siden 1974, og er et av Nordens største selskaper innen glass og porselen. ”Skjønnhet, funksjon og god design som inspirerer til livet rundt bordet”, er det som driver oss når vi utvikler våre produkter. Vi har i årenes løp hatt gleden av å samarbeide med flere anerkjente designere. Hos Firkløveren finner du produkter av høy kvalitet som kun kan kjøpes hos oss.

Tags: