Ditt Distrikt® tegnekonkurranse

Gunnor Refve vant tegnekonkurransen til Ditt Distrikt® for 2007

(19.oktober 2007) Ditt Distrikt® blir i disse dager utdelt til alle husstander og bedrifter i Hå, Klepp og Time. Det er Gunnvor Refve fra Bore skule i Klepp kommune som har tegnet vinnertegningen.

Den 15. oktober kl 10.30 på Bore skule vil juryen utrope Gunnvor Refve til vinner av tegnekonkurransen til Ditt Distrikt i Hå, Klepp og Time.
Gunnvor får en Mp3 spiller og et diplom. I tillegg får hele klassen 2000 kroner som kan brukes i samråd med læreren.

På bransjesøk i Ditt Distrikt finner man en bransjeinndelt opplisting over alle bedrifter og organisasjoner i Hå, Klepp og Time området. Katalogen inneholder også alfabetisk telefonregister med alle telefonnumre i nærområdet. I tillegg finner du kart, kommunale sider samt egne sider tilpasset barn og unge.

Det distribueres 17 500 kataloger for området.