Ditt Distrikt® tegnekonkurranse

Monica Manvik Mathisen vant tegnekonkurransen til Ditt Distrikt® for 2007

(26. oktober 2007) Ditt Distrikt® blir i disse dager utdelt til alle husstander og bedrifter i Lardal og Larvik. Det er Monica Manvik Mathisen fra Berg skole i Larvik kommune som har tegnet vinnertegningen.

Den 22. oktober kl 9.30 vil juryen utrope Monica Manvik Mathisen til vinner av tegnekonkurransen til Ditt Distrikt i Lardal og Larvik området.
Monica får en Mp3 spiller og et diplom. I tillegg får hele klassen 2000 kroner som kan brukes i samråd med læreren.

På bransjesøk i Ditt Distrikt finner man en bransjeinndelt opplisting over alle bedrifter og organisasjoner i Lardal og Larvik området.