Ditt Distrikt® tegnekonkurranse

Linn M. Skarsholt vant tegnekonkurransen til Ditt Distrikt® for 2007

(26. oktober 2007) Ditt Distrikt® blir i disse dager utdelt til alle husstander og bedrifter i Andedu og Sandefjord. Det er Linn M. Skarsholt fra Mosserød skole i Sandefjord kommune som har tegnet vinnertegningen.

Den 22. oktober kl 11.45 vil juryen utrope Linn M. Skarsholt til vinner av tegnekonkurransen til Ditt Distrikt i Andebu og Sandefjord området.
Linn vil få en Mp3 spiller og et diplom. I tillegg får hele klassen 2000 kroner som kan brukes i samråd med læreren.

På bransjesøk i Ditt Distrikt finner man en bransjeinndelt opplisting over alle bedrifter og organisasjoner i Andebu og Sandefjord området.