Ditt Distrikt® tegnekonkurransen

Ann Helen Aasen vant tegnekonkurransen til Ditt Distrikt® for 2007

(26. oktober 2007) Ditt Distrikt® blir i disse dager utdelt til alle husstander og bedrifter i Hof, Holmestrand og Horten. Det er Ann Helen Aasen fra Gausetangen skole i Holmestrand kommune som har tegnet vinnertegningen.

Den 23. oktober kl 10.00 vil juryen utrope Ann Helen Aasen til vinner av tegnekonkurransen til Ditt Distrikt i Hof, Homestrand og Horten området.
Ann Helen får en Mp3 spiller og et diplom. I tillegg får hele klassen 2000 kroner som kan brukes i samråd med læreren.

På bransjesøk i Ditt Distrikt finner man en bransjeinndelt opplisting over alle bedrifter og organisasjoner i Hof, Holmestrand og Horten området.