Ditt Distrikt® tegnekonkurransen

Ida Birkeland vant tegnekonkurransen til Ditt Distrikt® for 2007

(2. november 2007) Ditt Distrikt® blir i disse dager utdelt til alle husstander og bedrifter i Andebu, Nøtterøy, Re, Stokke, Tjøme og Tønsberg. Det er Ida Birkeland fra Okserød skole i Nøtterøy kommune som har tegnet vinnertegningen.

Den 23. oktober kl 12.00 vil juryen utrope Ida Birkeland til vinner av tegnekonkurransen til Ditt Distrikt i Andebu, Nøtterøy, Re, Stokke, Tjøme og Tønsberg mrådet.
Ida vil få en Mp3 spiller og et diplom. I tillegg får hele klassen 2000 kroner som kan brukes i samråd med læreren.

På bransjesøk i Ditt Distrikt finner man en bransjeinndelt opplisting over alle bedrifter og organisasjoner i Andebu, Nøtterøy, Re, Stokke, Tjøme og Tønsberg området.

Det distribueres 41. 700 kataloger for området