Ditt Distrikt® tegnekonkurransen

Sandra Bernhoft vant tegnekonkurransen til Ditt Distrikt® for 2007.

(2. november 2007) Ditt Distrikt® blir i disse dager utdelt til alle husstander og bedrifter i Bergen. Det er Sandra Bernhoft fra Paradis skole i Bergen kommune som har tegnet vinnertegningen.

Den 2.november kl 10.00 vil juryen utrope Sandra Bernhoft til vinner av tegnekonkurransen til Ditt Distrikt i Bergen.
Sandra får en Mp3 spiller og et diplom. I tillegg får hele klassen 2000 kroner som kan brukes i samråd med læreren.

På bransjesøk i Ditt Distrikt finner man en bransjeinndelt opplisting over alle bedrifter og organisasjoner i Bergen. Katalogen inneholder også alfabetisk telefonregister med alle telefonnumre i nærområdet. I tillegg finner du kart, kommunale sider samt egne sider tilpasset barn og unge.