Dyreparken og Tusenfryd mest populært i sommer!

Report this content

Dyreparken og Tusenfryd mest populært i sommer! Søkestatistikk fra søketjenesten Kvasir viser at Dyreparken og Tusenfryd er de mest ettersøkte fornøyelsesparkene i sommer. Eniro Norge er et medieselskap med en ledende posisjon innen online søk og katalog. I produktporteføljen inngår ledende merkevarer som Gule Sider, Telefonkatalogen, Proff, Kvasir, Ditt Distrikt og SOL. Eniro gjør det enkelt å finne privatpersoner, bedrifter, varer og tjenester gjennom kanaler som katalog, Internett, nummeropplysning og mobile tjenester. Eniro AB er børsnotert i Stockholm, og har omlag 4.700 ansatte, hvorav 1.200 i Norge. I 2005 omsatte Eniro AB for 4.827 MSEK, med et resultat (EBITDA) på 1.234 MSEK. I desember 2005 kjøpte Eniro AB det norske medieselskapet Findexa AS. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=13789&lang=NO Informasjonssjef i Kvasir, Gurli Høeg Ulverud