HIt reiser vi på sommerferie!

Report this content

HIt reiser vi på sommerferie! Norge er nordmenns mest populære sommerferieland, fulgt av Spania, Danmark og Hellas. Og over 30 prosent av oss har bestilt sommerferien på nett. Dette går fram av en undersøkelse foretatt av startsiden SOL og Eniro Norge. Eniro Norge er et medieselskap med en ledende posisjon innen online søk og katalog. I produktporteføljen inngår ledende merkevarer som Gule Sider, Telefonkatalogen, Proff, Kvasir, Ditt Distrikt og SOL. Eniro gjør det enkelt å finne privatpersoner, bedrifter, varer og tjenester gjennom kanaler som katalog, Internett, nummeropplysning og mobile tjenester. Eniro AB er børsnotert i Stockholm, og har omlag 4.700 ansatte, hvorav 1.200 i Norge. I 2005 omsatte Eniro AB for 4.827 MSEK, med et resultat (EBITDA) på 1.234 MSEK. I desember 2005 kjøpte Eniro AB det norske medieselskapet Findexa AS. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=14049&lang=NO Informasjonssjef Gurli Høeg Ulverud