Compact living – en moderne og miljøvennlig måte å bo på

Report this content

Å bo godt på et mindre areal blir mer og mer populært. Dessuten sparer man penger til andre gode formål. Husprodusenten Enkelrum tilbyr ”Compact living”-hus på 20,25 eller 30 kvadratmeter som kan utstyres med blant annet baderom, kjøkken og solterrasse. Husene leveres helt ferdigbygde, klare for innflytting, så deres kunder sparer også tid som kan brukes til andre ting som er mer meningsfylte. Søknadsprosessen med blant annet kommunen kan du også velge bort.

-      Våre velbygde ”Compact living”-hus som leveres ferdige med kranbil er innredet med fina detaljer og holdbare materialer, sier Rune Bertheussen, svenske Enkelrums representant i Norge. Når el og vann er tilkoblet så er det bare å bære inn møblene og sette seg ned og nyte. Kjøleskapet må selfølgelig fylles med godsaker først.

Enkelrums kunder bruker huset både som fritidshus og gjestehus på egen tomt eller kontor. Ikke minst teniåringsbarn benytter muligheten for å kunne ”bo” i eget hus, men nære sine foreldre.

Compact living på 20 kvadratmeter
For kunder som vil bruke Enkelrums Compact living-hus som et fritidshus eller egen bolig så finnes det ferdige pakker med kjøkken og baderom som monteres i byggene før levering. Enkelrums hus på 20 kvadratmeter, modell E20, ferdig innredet med baderom og kjøkken inkludert hvitevarer, koster fra kr. 325 000*.

I prisen inngår komplett kjøkken med hvitevarer som er ferdig montert. Baderommet er våtroms sertifisert og utstyrt med dusj, toalett og håndvask, som også er ferdig montert. Baderommet kan forberedes for vaskemaskin med utslagsrør. Se vår leveransebeskrivelse for detaljer.

Huset leveres ferdigmalt utvendig og er godt isolert, belysning med innfelte spotlights med dimmere inn- og utvendig er montert. El installasjoner er klar for både kjøkken og baderom med mulighet for vaskemaskin. Se vår leveransebeskrivelse for alle detaljer.

–     Med vanlig kranbil kan våra løftes cirka 20 meter, säger Rune Bertheussen. For lengre løft opp til 50 meter kan man bruke en mobilkran. På vanskelig tilgjengelige steder, som f.eks. øyer i skjærgården eller fjellet, finnes andre løsninger – kontakt oss gjerne.

Enkelrums filosofo er at det skal være enkelt og tidsbeskparende for den nye eieren. De skal kunne bruke sitt nye hus så snart som mulig.

For mer informasjon, kontakt:
Rune Bertheussen
E-post: rune@enkelrum.se

www.enkelrum.se/nb/

Jörgen Axelson, direktør
E-post: jorgen.axelson@enkelrum.se
Telefon: 46 8 758 55 90

Om Enkelrum
ENKELRUM - ANNEKS FOR ALLSIDIG BRUK ÅRET RUNDT, FERDIG FOR Å LØFTES PÅ PLASS!
Anneks Enkelrum er en smart og velbygd helårsløsning for deg som vil ha ett anneks med det lille ekstra, som liker god design, fine detaljer og holdbare materialer – og som ønsker å bruke din dyrebare fritid til annet enn gjør-det-selv-prosjekter.

Les mer om oss i vårt presserom eller på vår hjemmeside, www.enkelrum.se/nb

Tags:

Sitater

Våre velbygde ”Compact living”-hus som leveres ferdige med kranbil er innredet med fina detaljer og holdbare materialer. Når el og vann er tilkoblet så er det bare å bære inn møblene og sette seg ned og nyte. Kjøleskapet må selfølgelig fylles med godsaker først.
Rune Bertheussen, svenske Enkelrums representant i Norge