Nyhetsbrev fra Quality Spa & Resort Holmsbu & Quality Spa & Resort Kragerø

I vedlagt nyhetsbrev fra Quality Spa & Resort Holmsbu & Quality Spa & Resort Kragerø kan du lese mer om dette:

Anført av kveldens konferansier, Tommy Steine, fikk de vel 300 gjestene en uforglemmelig kveld da Quality Spa & Resort Kragerø ble offisielt åpnet 29. mars.

Wikstrøm velger Kragerø!

Nytt fra SPA-avdelingen:
· Ansikts-kart
· Søvnbehandling
· Norgespremiere: Makeup fra Jane Iredal

Det ble Stabbestranda!
Informasjonen er sendt gjennom Cision http://newsroom.cision.com
Nedenstående filer kan lastes ned:
http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=463280&fn=wkr0001.pdf Nyhetsbrev fra Quality Spa & Resort Holmsbu & Quality Spa & Resort Kragerø

Om oss

I tidenVi nordmenn er i stadig utvikling. Vi utforsker og opplever, og vokser på nye erfaringer. Interessene er flere og vi engasjerer oss på stadig nye områder. Moderne tider har skapt den moderne nordmann – med en moderne livsstil. En slik forandring i livsstil setter nye krav til oss og vår hverdag, og vi forventer også da at omgivelsene holder følge. I Estatia Resort as har vi lenge jobbet med å tilrettelegge for de nye trendene og vil i løpet av de neste årene kunne presentere hele fire livsstilsresorts, kun få timer unna de største byene på Østlandet. Som eier i et Estatia resort får du mer enn bare en lekker leilighet i naturskjønne omgivelser - du får en livsstilspakke! Unik arkitektur og lekker design rommer et rikt aktivitetstilbud, som også strekker seg utenfor resortenes mange vegger. I velvære-områdene kan du oppleve gamle spa-tradisjoner med en moderne vri og gi kroppen den pleien den fortjener. Resortleilighetene holder høy standard og er nøkkelferdige der vi også tar oss av vedlikeholdet. Du skal kunne nyte uten å måtte yte. Leilighetene blir organisert som selveierleiligheter og vi har utarbeidet kundevennlige og økonomisk fornuftige betalingsmodeller, med mulighet for tilpasninger. Leilighetene kan benyttes i gitte uker tilpasset destinasjonens beste bruksperiode, samt ellers når de ikke leies ut av resorthotellet. Denne utleien styres av hotellet selv og gir deg som eier en hyggelig andel av hotellets losjiinntekter hvert år. Per i dag har vi to resort i drift - Quality Spa & Resort Holmsbu og Estatia Resort Kragerø. I løpet av 2009 åpner Estatia Resort Norefjell og Estatia Resort Trysil. Estatia Resort as ønsker å tilby en ny måte å oppleve ferie og fritid på, enten man søker spenning eller avspenning. Med våre nye resorts skaper vi mer enn nye hoteller - vi skaper en ny livsstil.