Du kan heie på de norske vinteridrettshåpene med full synsstyrke

I akkurat passe tid til Vancouver kan du kombinere landslagsdressen med et par briller som viser hvilket lag hjertet ditt slår for. Med Favoptics nye tjeneste får du et par brilleinnfatninger, med norske farger og med glass i din egen styrke, hjem til deg på rekordtid.

Ved hjelp av Favoptics nye tjeneste, Favoptic Personal Print, kan du designe dine egne brilleinnfatninger. Nå til festen i Vancouver kan du for eksempel skaffe deg et par norske innfatninger i hvitt, rødt og blått med glass i egen styrke. Som vanlig hos Favoptic kan du låne hjem innfatningene og prøve dem i ro og mak helt utan kostnader. Den endelige prisen for et par egendesignede brilleinnfatninger, inklusive glass med kundens egne styrker, er 495 kroner (inkludert porto). Favoptic har solgt briller på nettet i snart 10 år. Suksessfaktorer som pris, kvalitet og en enkel måte å låne hjem og prøve Favoptics brilleinnfatninger har bidratt til at firmaet har etablert seg som en utfordrer i det allerede hardt konkurranseutsatte brillemarkedet. www.favoptic.no

Om Favoptic Favoptic var den første aktøren på nettet som solgte briller. Selskapet feiret tiårsjubileet sitt i 2011. I dag har selskapet over en halv million kunder i Sverige, Norge, Finland, Danmark og Tyskland. Ved hjelp av den nyeste, digitalt kontrollerte slipeteknologien kan glass nå slipes mer nøyaktig, mer effektivt og med en individuell, optimal sliping. Ordrene som Favoptics kunder selv gjør på nettet, går direkte fra hjemmesiden til sliperiet. Når brillene er klare, sendes de hjem til kunden. Brillene går verken gjennom grossister eller optikerbutikker. Derfor kan Favoptic tilby kundene sine briller til svært gunstig pris. Ferdige kvalitetsbriller leveres til kunden i løpet av 7-10 dager. Nettet kan godt være selve fundamentet for Favoptics suksesshistorie, men den personlige kontakten har vært like viktig for veksten i selskapet. Favoptics kunnskapsrike og erfarne kundeservice har åpent hver ukedag, fra 9.00 til 18.00. Favoptics nettside og butikk finner du her: www.favoptic.no. Høyoppløselige bilder er tilgjengelige her: http://www.favoptic.se/press/products