Du kan heie på de norske vinteridrettshåpene med full synsstyrke

I akkurat passe tid til Vancouver kan du kombinere landslagsdressen med et par briller som viser hvilket lag hjertet ditt slår for. Med Favoptics nye tjeneste får du et par brilleinnfatninger, med norske farger og med glass i din egen styrke, hjem til deg på rekordtid.

Ved hjelp av Favoptics nye tjeneste, Favoptic Personal Print, kan du designe dine egne brilleinnfatninger. Nå til festen i Vancouver kan du for eksempel skaffe deg et par norske innfatninger i hvitt, rødt og blått med glass i egen styrke. Som vanlig hos Favoptic kan du låne hjem innfatningene og prøve dem i ro og mak helt utan kostnader. Den endelige prisen for et par egendesignede brilleinnfatninger, inklusive glass med kundens egne styrker, er 495 kroner (inkludert porto). Favoptic har solgt briller på nettet i snart 10 år. Suksessfaktorer som pris, kvalitet og en enkel måte å låne hjem og prøve Favoptics brilleinnfatninger har bidratt til at firmaet har etablert seg som en utfordrer i det allerede hardt konkurranseutsatte brillemarkedet. www.favoptic.no