Favoptic tilbyr en helt ny måte å prøve ut briller online

Favoptic har lansert et nytt verktøy som gjør det mulig å prøve innfatningen direkte på nettstedet deres. Du laster bare opp et bilde av deg selv, deretter kan du prøve innfatningene du synes du passer best i. I motsetning til andre, liknende nettløsninger, viser Favoptics patentsøkte verktøy selve forholdet mellom innfatningen og ansiktet - noe som gjør bildet veldig realistisk.

Favoptic var den første i verden til å selge briller på nettet, og har over en halv million kunder. Nøkkelen til suksessen har vært å tvinge prisene ned. Et par komplette briller koster rundt 395 kroner.

Lettere å spare penger

– Tanken er selvsagt å gjøre det så enkelt som mulig for kundene våre å spare penger. Derfor tilbyr vi mange forskjellige måter å teste ulike innfatningene våre, uten å måtte besøke en optiker, sier Carl Erik Eriksson, administrerende direktør i Favoptic.

I tillegg til det nye verktøyet, som gjør det mulig å teste direkte på nettet, tilbyr også Favoptic kundene å låne opptil seks innfatninger hjem, og prøve på egenhånd.

For mer informasjon, vennligst kontakt Carl Erik Eriksson, administrerende direktør, Favoptic, epost: carl.erik@favoptic.com Telefon: 46 707 77 09 10

Favoptic selger briller på nettet, og direkte fra sliperiet. Derfor selges de uten unødvendige mellomledd eller andre ting som fordyrer. Dermed kan Favoptic presse prisene ned. Favoptic var den første i verden til å selge briller direkte til forbrukerne via internett. I dag har selskapet eksistert i elleve år. Det har flere hundre tusen kunder i Sverige, Norge, Finland, Danmark og Tyskland. Les mer på www.favoptic.no

Tags: