Fazer donerer til Movember Foundation

Report this content

Etter en vellykket Movember kampanje donerer Fazer 33.500 kr til Movember Foundation.

Fazer Food Services jobber kontinuerlig og bevisst med vårt samfunnsansvar, og som et bidrag ønsket vi i år å sette fokus på menns helse. Dette gjorde vi ved å markere Movemberkampanjen i våre kantiner, og ved å gi et bidrag til Movember Foundation. Vi ville donere 1 kr per solgte bolle i november, i tillegg til at Fazer som selskap ønsket å donere en sum.

For å skape engasjement blant våre ansatte og gjester gjennomførte vi flere konkurranser på sosiale medier, og vi oppfordret også våre kunder og gjester til å støtte vårt Movemberlag, og på denne måten bidra.

Det var stort engasjement både blant Fazers ansatte og blant våre gjester. Det ble grodd fine og kreative barter i løpet av måneden, og for de av oss som ikke kan gro en bart naturlig fant vi gode erstatninger.

Movember Foundation handler ikke bare om å gro barter, men er den største organisasjonen i verden med fokus på menns helse, både fysisk og mental.

Ingvild Ross Magnussen
Kommunikasjonsansvarlig
ingvild.ross.magnussen@fazer.com
Fazer Food Services AS Filipstad Brygge 1, 0252 Oslo +47 23 89 79 00 http://www.fazer.no