Fazer Food Services AS har åpnet ny personalkantine i Oslo

7. August åpnet Fazer ny kantine med tilhørende serveringstjenester i Glasmagasinet for KLP

7. august åpnet Fazer en helt ny kantine i Glasmagasinet for KLP. Glasmagasinet har den siste tiden renovert og bygget om hele lokalet. Det ærverdige bygget har lang historie, og den gamle stilen blitt bevart. Fazer skal drifte både kantine og kommersiell cafe i bygget. Åpningen av den kommersielle cafeen vil skje 7. september.

«Vi er veldig glad for samarbeidet med KLP om åpning av personalkantine og kommersiell cafè i de flotte lokalene i Glasmagasinet, og gleder oss til fortsettelsen», sier Kommersiell Direktør Åste Haukvik.

Daglig leder for avdelingen, og ansatt i Fazer, Kyrre Teisbo har lang bakgrunn fra restaurant- og kommersiell drift, og sammen med sine flotte kollegaer skal han sørge for at gjester og leietakere får en god matopplevelse med hovedfokus på lokale, sesongbaserte råvarer.