Fazer Food Services AS har åpnet ny personalkantine i Stavanger

1. August åpnet Fazer ny kantine med tilhørende serveringstjenester hos Emerson i Stavanger

Fazer Food Services AS har inngått samarbeid med Emerson i Stavanger om leveranse av serveringstjenester. Avtalen innebærer blant annet servering av lunsj, møtemat, overtidsmat og ved arrangementer etter behov.

«Vi er glade for en nyåpning i Stavanger, og gleder oss til å servere alle gjestene hos Emerson. Det skjer mye spennende i Fazer fremover, og vi har satt kvalitetsrik mat på menyen», sier kommunikasjonsansvarlig i Fazer Food Services AS, Ingvild Ross Magnussen

Quick facts

Visste du at Fazer samarbeider med GreeNudge...?
Tweet dette