Fazer har åpent for servering hos GC Rieber i Bergen

I slutten av august åpnet Fazer Food Services AS nok en personalrestaurant i Bergen, denne gang hos GC Rieber Motorhallen

GC Rieber kan fortelle at kjøkkenet har blitt totalrenovert i sommer med flotte, nye løsninger, og lokalene er malt lyse og fine. I løpet av høsten kommer det også nye, spennende møbler.

De ansatte hos GC Rieber Motorhallen møter en ny personalrestaurant, merket Fazer Food & Co, Fazers nye servicebrand. Som en av pilotene for det nye servicebrandet vil denne restauranten være med å utvikle spennende, nye moduler og konsepter. Alt basert på fleksible løsninger, og innovative og velsmakende smaksopplevelser.

«Det gleder oss å se de gode tilbakemeldingene kunden gir oss, både muntlig, men også på deres egne sosiale medier. Det gjør oss stolte, og vi gleder oss til fortsettelsen», sier driftssjef for Fazer i Bergen, Jostein Rebnord