Fazer har åpnet sin første kommersielle cafè!

Torsdag 14. september åpnet Glasmagasinet etter lengre tids oppussing, og i den forbindelse åpnet også en ny cafe i tredje etasje, «Glasmagasinets Spiseri 3ETAGE». Cafeen driftes av Fazer, er åpen for alle, og dermed selskapets første kommersielle cafè i Norge.

Tidligere i høst åpnet Fazer kantine for de ansatte i bygget, og følger nå altså opp med neste del av leveransen. Glasmagasinets Spiseri 3ETAGE byr på et stilfullt, tradisjonelt og velsmakende serveringstilbud, med en nordisk profil, med vekt på hjemmelagede retter bestående av sesongens lokale råvarer. Fazer også tilbyr kalde forfriskninger, fersk nybrent kvalitetskaffe, bakverk og velsmakende lunsj og middag laget på lokale råvarer.

Velkommen inn!