Fazer har åpnet sine første skolekantiner

17. august ønsket Fazer elever og lærere hjertelig velkommen til nyåpnede kantiner hos St. Olav vgs og St Svithun vgs i Stavanger

I tråd med sin strategi om å vokse, også innen offentlig sektor, har Fazer nå åpnet kantiner hos to videregående skoler i Stavanger. Åpningen skjedde i forbindelse med skolestart torsdag 17. august.

«Vi ønsker å skape et levende miljø i og rundt kantinen. Vi vil at elever skal være stolte av kantinen sin, og føle at de hver dag kan finne noe som enten supplerer matpakken hjemmefra, eller som kan erstatte matpakken. Maten skal være sunn, men ikke kjedelig», sier kommersiell direktør i Fazer Åste Haukvik.

Fazer skal i sitt tilbud skape en helhetlig matopplevelse, med et moderne uttrykk og med tilpasninger i menyen etter ønsker fra elever og ansatte. Maten vi lager følger alltid vår filosofi om sunn og god, hjemmelaget mat.