Fazer har besøk av verdens beste kokk

Report this content

Fazer Food Services samarbeider med Tine, og presenterer sammen med verdens beste kokk Ørjan Johannessen sesongens ostespesialiteter

Fazer får i april og mai besøk av verdens beste kokk, Ørjan Johannessen på noen av våre serveringssteder. Ørjan vil, sammen med Tine, presentere årets sesongprodukter fra frisk geitemelk. Ørjan Johannessen mener god smak er verdt og vente på, og kan endelig presentere Tines geitespesialiteter.

Allerede uke 16 fikk Fazer besøk i Bergen, hvor første stoppested var i kantinen på Sandviksboder. Gjestene kunne se og prøvesmake de deilige ostene i tillegg til å få kjøpe med seg hjem. Fazer konsept- og utviklingsansvarlig Marianne Bach Volle kunne fortelle om en utelukkende positiv respons blant våre gjester og kunder.

Vi gleder oss til fortsettelsen, sammen med Tine og verdens beste kokk, Ørjan Johannessen.

«Mange år med målrettet, hardt arbeid har gjort Ørjan Johannessen til verdens beste kokk. For å sikre den gode smaken, er han alltid på jakt etter de beste råvarene. Han venter gjerne på smaken som bare langtidslagret ost fra Tine ostebanken på Jæren har. Ostebankens eksperter henter ut smakspotensialet i hver enkelt ost. Det tålmodige håndtverket gir en smaksrikdom som verdens beste kokk vet å sette pris på». (Fra Tines eget materiell)

Ingvild Ross Magnussen
Kommunikasjonsansvarlig
ingvild.ross.magnussen@fazer.com

Fazer er et internasjonalt familieeid selskap med virksomhet innen konfektyr, bakeri og cafedrift samt drift av personalkantiner for offentlig og private virksomheter. Fazer ble etablert i 1891, og har i dag over 15 000 ansatte, med virksomhet fordelt på 8 land. Fazers virksomhet følger etiske prinsipper som baserer seg på konsernets verdier og FN:s Global Compact.

I Norge er Fazer Food Services en ledende aktør innen drift av måltidstjenester, med virksomheten fordelt på regionene Østlandet, Rogaland og Hordaland. Vi er 650 ansatte med sterkt engasjement og lidenskap, og vi drifter våre 120 serveringssteder etter verdiene «entusiasme for kunden, utsøkt kvalitet og samarbeid».

Vi ønsker å være våre oppdragsgiveres langsiktige samarbeidspartner, og tilby de rette måltidsløsningene tilpasset deres bedrift. Våre kjøkkensjefer drifter sine egne kantiner sammen med sine team, og utvikler selv menyer, gjerne i samråd med kunde. Fazer har god kompetanse på måltidsløsninger utover vår kjernevirksomheten som er lunsjservering. En stor andel av våre kokker kommer fra restaurantbransjen, og har også lang erfaring med levering av mat til arrangementer og andre tilstelninger.

Med slagordet «Vi skaper smaksopplevelser» tilbyr vi den beste maten, laget av de flinkeste kokkene.