Findexa med nysatsing på B2B

Findexa med nysatsing på B2B Selskapet bak Telefonkatalogen™ og Gule Sider® satser nå stort på markedet for B2B (business-to-business) og lanserer tjenesten Proff™. Et av landets største mediehus og landets største katalogutgiver, Findexa, satser nå friskt på markedet for business-to-business med nylanseringen Proff. Tjenesten er allerede ved lanseringstidspunktet landets mest omfattende verktøy for næringsliv, organisasjoner og offentlige virksomheter, og er et verktøy som kan gjøre hverdagen sikrere og enklere for alle typer virksomheter i Norge. På nettsiden www.proff.no kan man for eksempel ta en nærmere titt på selskaper man ønsker å samarbeide med ved å sjekke selskapets varer og tjenester, likviditet, styresammensetning, foreta et nyhetssøk av selskapet, sjekke lønnsnivået til ledelsen, regnskapstall og mye mer. Proff gir derfor den profesjonelle bruker dybdeinformasjon på leverandører, partnere og kunder i hele Norge, alt samlet på ett sted. Proff gir unike søkemuligheter i tre kanaler; Internett (www.proff.no), CD og trykt katalog. - Vi mener at det norske næringslivet trenger en informasjonskanal som kan benyttes ved relasjonsbygging, innkjøp og i andre situasjoner der det kreves detaljert og objektiv informasjon for å kvalitetssikre beslutninger, sier Michael R. Østgaard, leder for Findexa’s forretningsområde B2B. Vi vil derfor gi norske beslutningstakere et enestående verktøy i så henseende, og ønsker med Proff å ta en nummer én posisjon fra start. Proff avløser Findexas tidligere B2B-tjeneste BizKit. For mer informasjon: Michael R. Østgaard, direktør for B2B i Findexa, tlf. 22 77 02 06, mob. 992 17 630 Willy Martinsen, informasjonskonsulent, Findexa, tlf. 22 77 12 13. mob. 909 65 254 Fakta om Proff På www.proff.no finner du Firma- og bransjesøk, som inneholder oppdatert kontaktinformasjon om ca. 450.000 bedrifter. Du kan få oversikt over bedrifter innen valgte bransjer samt detaljinformasjon om den enkelte bedrift. Blant annet finner du dybdeinformasjon i form av regnskapstall fra bedrifter som leverer regnskap til Brønnøysundregistrene. På www.proff.no kan du altså sjekke selskapets likviditet, du kan gjøre rollesøk på for eksempel adm.direktør og se hvilke styreverv vedkommende har, du kan gjøre få en oversikt over all presseomtale av selskapet, du kan sjekke lønnsnivået til ledelsen og mye mer. Proff.no tilbyr også en smart kurs- og konferanseplanlegger samt tilgang til anbudsinnbydelser fra inn- og utland Den trykte utgaven distribueres til beslutningstakere i næringslivet og kunder i et opplag av 75.000 eksemplarer. Boken har to seksjoner samlet i ett bind: Alfabetisk oversikt og Bransjeregisteret. Bransjeregisteret gir oversikt over leverandører innenfor 650 " business-to-business"-bransjer. På CD-Rom’en er all informasjon fra katalogen gjort tilgjengelig i et elektronisk format. CD-Rom’en distribueres i et opplag på 100.000 eksemplarer. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no