Dumle med stjernespekket nyhet!

Report this content

Blandingsposer er i skuddet, og Dumle får nå et nytt familiemedlem ved lanseringen av Dumle Stars. Posen inneholder tre helt nye smaker med delikat kjerne og uinnpakkede biter. Nå kan du få din egen Dumle-favoritt!

Dumle har fra før den originale Dumle-karamellen med innpakkede biter og Dumle Snacks-posen, i tillegg til Dumle-kjærligheter og Dumle sjokolade-bar. Dumle er per i dag Norges mestselgende karamellpose. Produktene kjennetegnes ved å ha deilig karamellkjerne overtrukket med sjokolade. Stars - Spis hele posen selv! Nye Dumle Stars er en 170g-pose full av favorittbiter formet som stjerner og måner. Bitene har lyst eller mørkt sjokoladetrekk med både mykt fyll og mer kompakt toffee-fyll. Her er det med andre ord noe for enhver smak, og posen fremstår dermed som variert og spennende. Posen er passe stor til at du kan spise hele selv! Det er lov å kose seg! Dumle Stars finnes i butikk fra 1.september 2009. Dumle - Du Vil Ha Den! Dumle markedsføres og distribueres i Norge av Galleberg AS, se www.galleberg.no. Dumle produseres av Fazer Confectionery, se www.fazerconfectionery.com. For ytterligere informasjon, kontakt: Nina Therese Norum, Produktsjef. Tlf. 63 89 78 47 e-post: nina.norum@galleberg.no

Tags: